16 Ocak 2013 Çarşamba

NE OLDU SANA ÇOCUK?


Ne oldu sana Çocuk?
Sen ki tutkuların, sevdaların ülkesinde doğdun,
Onların ateşinde büyüdün,
Bunların peşinde koştun,
Inandın, mücadele ettin.
Yüreğini hem memleket sevdası
Hem aşkın ateşi ile yaktın.
Ne oldu sana çocuk?
Nereye gittin?
Büyüdün ne oldun?
Hangi köşeye saklandın?
Hangi acının, hangi hayal kırıklığının ardında kaldın?
 Çık ortaya artık Çocuk
Özledim seni,
Senin çocukça saflığını, dürüstlüğünü, inancını
Cesaretini, çocuklar gibi coşkulu aşkını…
Sensiz aynı olmuyor hiçbir şey Çocuk
Büyüklerin dünyasinda kaybolup gidiyor
Büyümüş yüreğin.
Mutluluk denen şeyi çoktan unutmuş,
Olmadık sevdalarda arıyor büyümüş beynin.
Ama ben seni özlüyorum Çocuk…
Sana ulaşmaya, seni kovuğundan
Çıkarmak istiyorum.
Her nerede saklandı isen çık artık
Korkma...
Seni seviyorum ÇOCUK!

15.03.2008

Hiç yorum yok: