1 Mart 2013 Cuma

HANCI


Geçmişle gelecek arasında es verdiklerinde, ruhlarını gümrüksüz serbest bölge rahatlığında bende dinlendirirken insanlar, benim ruhum Araf’ta tek başına… Sorumluluklar ile arzular arasında gelip giderken kayboldukları yolda, dilleri susuzluktan yapışmış, dizleri yorgunluktan titrerken uzaktan gördükleri, dumanı tüten han misalidir bazı insanlar. Koşa koşa gelinen, ruhları beslenip doyunca terk edilen… Her yolları kaybolduğunda veya ruhları acıktığında döne dolaşa tekrar gelinen… Sarsılmaz bir kaya gibi her zaman kolları açık bekleyen, sorgusuz sualsiz kucaklayan, dirayetli bir anne gibi zamanı geldiğinde tek bir gözyaşı dökmeden yolcu eden…

DURUN İNECEK VAR'dan...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Tek kelimyle "HARİKA" bir yazı....

ve "HARİKA"nın açıklaması da şöyle ;

Ben daha giriş cümlenizde vuruldum yazınıza ve yaralı olarak okumaya devam ettim satırlarınızı ,bitirdiğimdeyse duygusal bir diz çöküş yaşadım adeta ,bu olay ve bu duygu ancak bu kadar güzel anlatılabilir diye geçirdim içimden ve ayrıcada bu anlatımın kıskanılası bir durum olduğunu itiraf etim kendime :)

Saygılarımla ,

panmarmaris dedi ki...

Hakikaten çok etkili bir tarzda yazıyorsunuz. İnsanı sarsıyor.
Tebrikler.
Sevil Bayer